Monday, May 28, 2012

my Family

Assalamualaikum semua,

Da lama saya x ceritakan tentang diri saya kan? Apakah perubahan saya selama 2 tahun bergelar sorang Wife??

Saya da lahirkan seorang baBy Gurl pada 13/3/2011 yang di beri nama " Nur Abiyah Atiqah Binti Muhammad Bunyamin".. Wow.. da jadi Umi pla saya nie.. X sangka kuasa Allah berikan saya kekuatan untuk hidup sehingga kini..

Pejam celik pejam celik da setahun 2 bulan da anak saya.. Da makin besar,makin bnyk ragam.. Huhuhu... Kesabaran sorg ibu & Ayah memainkan peranan penting dalam kehidupan berumah tangga nie.. Bukan macam masa remaja,bujang dlu.. Suka atilah mau wat apa kan???? :) ni Gambar terbaru my Family... hehehe.. Comelkan kami ber3.. :P

Macam2 fesyen tuk my Baby Abiyah.. I love her much2..  Setakat nie lah crt sal my Family.. nanti sambung lagi.. hehehehe.. x retilah nak design blog nie... apa lagi pemikiran yg kreatif.. tgu sajalah.. bye all..

1 comment: