Tuesday, October 9, 2012

Intai-Intai Blog

Assamualaikum

Arini saya nak menceritakan tentang Blok saya... Tajuk bukan main sedap lagi kan? "intai-intai blog" hehehe.... bukan intai-intai deco ya.. Nway,saya masih baru lagi dalam dunia blog nie coz da 2 tahun saya tinggalkan coz x reti nak deco2 my blog.. tengok blog orang bukan main cantik lagi.. minta tolong ajar ya wahai kawan2 di luar cna.. Pikir2,apa lagi saya nak wat gan blog saya nie? nak cantikkan mcm na?? huh.. pening gak pikir..

Thanks to my fren Dwaty beri tunjuk ajar ku SIFU hahaha... adalah pandai sikit2 da.. Tapi belum cukup lagi.. Nak kenal x kawan Dwaty saya? Masih single & korang bole follow dia coz she FULL part tym blogger hehehe.. Jgn marah ya Dwaty..

Sweet kan my BFF nie? saya kenal dia masa lapor diri dlu.. adalah 3 tahun yang lalu da.. Masih keja di Jabatan yang sama cuma len tingkat.. Cuma saya terlebih awal dapat jodoh.. Kena tglkan BFF saya nie.. Tp wlpn da kawin, hbgn km still akrab & dia pun mcm keluarga sy.. Ke mn jak nk melancong mst ajk dia dlu.. hehe... Atie = > Kurus pla ko d cni.. Cuba teka gambar nie da brp lm? hahaha... :P

3 comments: